40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022!(بخش2)
40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022!(بخش2)
چهار شنبه 19 مرداد 1401 ساعت 13:24 | بازدید : 156 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

14. روابط خودتان را با مخاطبین به خوبی مدیریت کنید!

شما به عنوان فردی که می خواهد تجارتی موفق داشته باشد باید یاد بگیرید که روابطی را که با مخاطبین خودتان دارید به خوبی مدیریت کنید. این موضوع بسیار مهم است و شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به خوبی با مخاطبین و مشتریان رابطه برقرار کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به دیگران دارند. شما باید بدانید که یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با اتکا کردن به این روش به موفقیت برسید این است که سعی کنید تا جایی که می توانید ارتباط خودتان را با مشتریان و مخاطبین قوی تر و گسترده تر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی شما بتوانید با استفاده از روش هایی این رابطه خودتان را با مخاطبین مدیریت کنید می توانید انتظار داشته باشید که کارتان خیلی بهتر انجام شود اما این که چگونه می توانید این کار را انجام دهید بستگی به این دارد که تا چه اندازه ای در روش های مدیریت کردن ارتبطاتتان با مخاطبین موفق عمل کنید. به عبارت دیگر شما برای این که بتوانید با آن ها به خوبی ارتباط برقرار کنید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که یک سیستم مدیریت ارتباطی با مشتریان یا به عبارت دیگر یک CRM داشته باشید.

داشتن این CRM به شما کمک می کند تا به خوبی هم مخاطبین خودتان را درک کنید و هم این که بتوانید با مخاطبین به خوبی تعامل داشته باشید و همین موضوع باعث می شود که شما بتوانید به خوبی موقعیت هایی را که برایتان برای ارتباط گرفتن با آن ها ایجاد می شود را درک کنید و تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید کار را به شیوه ای موثرتر انجام دهید. تحقیقات ثابت کرده است که بهترین تجارت های دنیا و موفق ترین آن ها دارای بهترین برنامه ریزی های تجاری برای برخورد کردن با مخاطبینشان بوده اند و به عبارت دیگر می توان گفت که بهترین تجارت های دنیا دارای بهترین CRM ها هم بوده اند که به آن ها کمک می کرده تا موفق تر شوند.

15. هویت برند خودتان را مشخص کنید!

یکی دیگر از کارهایی که شما باید حتما در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا هویت برند خودتان را مشخص کنید. این موضوع بسیار اهمیت دارد بدون این که شما ندانید که هویت برندتان چیست نمی توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بالا برود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا برای تجارتشان هویت برند مشخص کنند افرادی هستند که شانس بسیار بالایی برای موفقیت دارند به این دلیل که این افراد بدون این که نیازی به معرفی کردن آن داشته باشند خود به خود این برند به صورت ساده به دیگران معرفی خواهد شد. تحقیقات نشان داده است یکی از بهترین کارهایی که شما در این زمینه می توانید انجام دهید این است که یک هویتی برای برند خودتان داشته باشید که هیچ تغییری نکند. به عبارت دیگر در صورتی که هویت برند شما متغیر باشد ممکن است این مشکل برای شما ایجاد شود که خودتان هم ندانید که دقیقا این برند به چه منظوری ایجاد شده است. به عنوان مثال فرض کنید که شما یک شرکتی هستید که کفش تولید می کند. در این حالت شما باید به خوبی برند خودتان را بشناسید و درک کنید که کارتان تولید کردن کفش است و نه چیز دیگری. همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا در مرحله های بعدی وقتی که خواستید برندتان را مورد بازاریابی قرار بدهید دیگر احساس بدی نسبت به آن نداشته باشید. وقتی که برند شما به شیوه ای است که یک هویت مشخص برای خودش دارد شما هم خودتان به راحتی آن را تعریف می کنید و بنابراین احساس رضایتتان نسبت به آن بیشتر و بیشتر می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است آن دسته از افرادی که برندشان هویت بیشتری دارد به میزان تقریبا 25 درصد افزایش پیدا کرده است. بنابراین این موضوعی مهم است که بدانید که که هستید و برندتان چیست و چه کارهایی انجام می دهد.

16. شخصیت خریداران خودتان را مشخص کنید!

یکی دیگر از نکته های مهمی که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که شخصیت افرادی را برای خودتان مشخص کنید که خریداران شما می باشند. به عبارت دیگر شما باید برای خودتان مشخص کنید که چه کسانی عمده طرفداران و خریداران تجارت شما هستند و این موضوع خیلی مهم است. به عنوان مثال، فرض کنید که شما برندی هستید که کارتان این است که برای شرکت های دیگر خدمات کامپیوتری ارایه کنید. به عنوان مثال شما مانیتورهای کامپیوترها را می فروشید. در این حالت شایسته است که برای خودتان مشخص کنید که دقیقا چه افرادی کار شما را می خواهند. به عبارت دیگر باید برای خودتان مشخص کنید که چه افرادی هستند که قرار است از تجارت شما خرید کنند و در صورتی که بتوانید این کار را به درستی انجام دهید خیلی جلو افتاده اید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته مشخص کرده است افرادی که سعی می کنند تا به این شکل کار کنند می توانند نسبت به دیگرانی که برای خودشان مخاطبین و خریداران خودشان را مشخص نمی کنند بسیار بهتر عمل می کنند. شما باید سعی کنید تا مشخص کنید که افرادی که به دنبال شما هستند و این افراد دارای چه ویژگی ها و به بیان بهتر دارای چه "شخصیتی" هستند. این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که تبدیل به یک برند محبوبتر شوید به مراتب بیشتر و بیشتر شود. وقتی که شما شخصیت این خریداران را مشخص می کنید می توانید ایده های جدیدی را که در این رابطه به ذهنتان خطور می کند به خوبی مشخص کنید و به آن ها کمک کنید تا به خواسته های خودشان برسند.

17. برای تجارتتان یک لوگو مشخص کنید!

شما برای این که بتوانید کار بازاریابی را خوب انجام دهید باید برای تجارت خودتان یک لوگو مشخص کنید. این کار نه تنها برای کمک کردن به شما برای انجام کار بازاریابی بسیار لازم و ضروری است؛ بلکه به شما کمک می کند تا هویت برند خودتان را به خوبی مشخص کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این روش کار کنند افرادی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت در این کار دارند. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که وقتی شما کار را ایجاد کردن یک لوگو را برای خودتان انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که با این کار انگیزه خودتان را برای این که بخش های دیگر کار را به خوبی پیش ببرید نیز افزایش دهید. این در صورتی است که اگر لوگویی نداشته باشید در حقیقت برندی دارید که اصلا هیچ هویتی ندارد و بنابراین نمی توانید انتظار داشته باشید که با چنین برندی که حتی هویت آن نسبت به خود شما هم پوشیده است کاری از پیش ببرید. وقتی که می خواهید تجارت خودتان را بازاریابی کنید اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که یک برندی با هویت مشخص داشته باشید که بتوانید کار بازاریابی را بر این اساس انجام دهید در غیر این صورت موفق نخواهید شد تا چیزی را به دیگران نشان دهید که اصلا وجود خارجی ندارد! بنابراین تمام تلاش خودتان را بکنید که برای برند خودتان یک هویت مشخص کنید و این هویت چیزی نیست جز لوگوی تجارت شما و در صورت نداشتن آن نمی توانید بازاریابی انجام دهید.

18. لوگوی خودتان را به شیوه ای طراحی کنید که مورد تایید همه باشد!

مرحله بعدی کار مرحله مشخص کردن لوگو به شیوه ای است که همه آن را قبول کنند. شما باید این لوگو را به گونه ای طراحی کنید که تمام افرادی که قرار است با تجارت شما کار کنند آن را قبول کنند و این نکته ای بسیار مهم و اساسی می باشد که شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما یک لوگویی را طراحی می کنید که سعی می کنید تا با استفاده از آن به معرفی و بازاریابی برندتان بپردازید؛ باید این لوگو به شیوه ای طراحی شده باشد که همگان آن را قبول کنند. در غیر این صورت ممکن است این موضوع برای شما مشکلاتی ایجاد کند. تحقیقات نشان داده است که هرچقدر که میزان مشخص سازی و شفاف سازی شما در ایجاد کردن یک لوگو بیشتر باشد احتمال این که دیگران لوگوی شما را قبول کنند بیشتر می شود. از این رو می توان اینگونه استنباط کرد که افرادی که سعی می کنند تا لوگوی خودشان را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت دارند. لوگویی که شما طراحی می کنید باید لوگویی باشد که همه چیز در آن مشخص باشد و علاوه بر آن شما باید در این لوگو سعی کنید تا جایی که می توانید تمام ویژگی هایی را که این برند دارد مشخص کنید. لوگویی که شما می خواهید ارایه کنید لوگویی است که باید همه چیز در آن به خوبی مشخص شده باشد و علاوه بر همه این ها، لوگوی شما باید به گونه ای باشد که تمام ویژگی هایی که در این تجارت وجود دارد به خوبی مشخص شده باشد. به عبارت دیگر در صورتی که تجارت شما درباره یک موضوع مخصوص باشد؛ باید این موضوع مخصوص به خوبی در لوگوی شما مشخص شده باشد.

19. برای این که وب سایت شما به خوبی طراحی شده باشد؛ سعی کنید تا با طراحان حرفه ای وب سایت صحبت کنید!

شما باید برای این که وب سایتتان به خوبی طراحی شده باشد با افرادی صحبت کنید که این کار را به خوبی انجام داده اند. تحقیقات نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا قبل از این که کار طراحی وب سایت را انجام دهند با افرادی مشورت کنند که در این کار مهارت دارند افرادی هستند که شانس بیشتری برای موفقیت دارند. شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا با این افراد مشورت کنید برای این که بتوانید از آن ها راهنمایی های مورد نظر را بگیرید. آن ها می توانند توصیه های بسیار ارزشمندی به شما بکنند که به شما کمک کند تا کار را بهتر انجام دهید. مثلا می توانند درباره نحوه طراحی وب سایت برای این که میزان بازدیدکننده های بیشتری داشته باشد به شما توضیحاتی بدهند و با شما صحبت کنند که چگونه می توانید وب سایتتان را به شیوه ای طراحی کنید که شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشد. به عنوان مثال یکی از راهنمایی های مهمی که آن ها به شما می کنند درباره سرعت وب سایت باشد (مثلا آن ها روش هایی را که می تواند سرعت یک وب سایت را افزایش دهد به شما بگویند که شما بتوانید با عمل کردن به این صحبت ها موفق تر شوید). و یا این که می توانند درباره نحوه طراحی متن  و انتخاب کردن اندازه متون و موارد دیگری با شما صحبت کنند. این افراد افرادی هستند که می توانند راهنمایی های بسیار ارزشمندی را به شما بکنند. 

20. درباره موضوع بهینه سازی موتورهای جستجوگر تحقیق کنید!

یکی از مهم ترین نکته هایی که شما باید به هنگام کار بازاریابی به آن توجه کنید این است که وب سایت شما باید در میان وب سایت هایی که در رده بندی های گوگل قرار دارد در رده های بالایی باشد. به عبارت دیگر شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا وقتی که فردی عبارتی را که مربوط به تجارت شما می باشد مورد جستجو قرار دهد؛ شما بتوانید انتظار داشته باشید که نام وب سایت شما در رده بندی های بالا وجود داشته باشد. این در صورتی است که شما نمی توانید بدون رعایت کردن برخی از اصول این کار را انجام دهید. بنابراین باید تمام تلاشتان را بکنید تا تمام اصول و قوانینی را که در این رابطه وجود دارد را به خوبی عمل کنید تا بتوانید به نتیجه ای که می خواهید برسید. دانشمندان و افرادی که به عنوان محقق در این زمینه کار می کنند فکر می کنند که انجام دادن این کار می تواند باعث شود که شانس شما برای موفقیت در کار بازاریابی به میزان بسیار بسیار قابل توجهی افزایش پیدا کند. چراکه وقتی که شما به موضوع بهینه سازی موتورهای جستجوگر توجه می کنید می توانید انتظار داشته باشید که یک بستری را فراهم کنید برای این که افرادی که سعی می کنند تا موضوعاتی را که در ارتباط با تجارت شماست در اینترنت جستجو کنند می توانند به راحتی تجارت شما را پیدا کنند. از این رو بهترین کاری که شما در این زمینه می توانید انجام دهید این است که بتوانید تا جایی که می توانید وب سایتتان را در میان رده بندی هایی که در گوگل و وب سایت های دیگر جستجو وجود دارد بالا بکشید تا بتوانید به راحتی تعداد بازدیدکنندگان وب سایت را به میزان بسیار بالایی برسانید. شما باید سعی کنید تا بدانید برای این که در کار بهینه سازی موتورهای جستجوگر موفق شوید چه کارهایی باید انجام دهید. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین نکته هایی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که سرعت وب سایتتان را به خوبی بالا ببرید. این در صورتی است که اگر سرعت وب سایتتان به اندازه کافی بالا نباشد؛ الگوریتم هایی در گوگل وجود دارد که خود این الگوریتم ها باعث می شوند که وب سایت شما در رده بندی هایی که مربوط به موتورهای جستجوگر هستند در رتبه بندی های پایینی قرار بگیرد. از این رو می توان گفت که توجه کردن به پارامترها و عواملی که می توانند تعیین کننده بالا رفتن و یا پایین رفتن رده بندی شما در وب سایت باشند بسیار مهم و اساسی است و موضوعی است که باید حتما به آن توجه کرد. بهینه سازی موتورهای جستجوگر موضوعی است که شما می توانید در متون مختلف و راهنمایی های مختلف در اینترنت درباره آن راهنمایی هایی پیدا کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید در این زمینه موفق شوید.

21. به دنبال این باشید که مشتریان و مخاطبین شما بیشتر چه چیزهایی را مورد جستجو قرار می دهند!

شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا بفهمید افرادی که فکر می کنید می توانند مخاطبین و مشتریان شما شوند چه چیزهایی را مورد جستجو قرار می دهند. این موضوع از جنبه های مختلف می تواند برای شما اهمیت داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که شما درک کنید که آن ها چه می خواهند و به دنبال چه چیزی هستند می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید در این جهت تجارت خودتان را حرکت دهید افزایش پیدا می کند. در حقیقت در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که به آن ها کمک کنید تا به چیزهایی که به عنوان مخاطبین و مشتریان می خواهند برسند و آن چیزها را برایشان ارایه کنید.

22. وب سایتتان را برای کاربران موبایل، کاربرپسند کنید!

نکته مهم دیگری که به هنگام انجام دادن کار بازاریابی باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا وب سایتتان را برای افرادی که قرار است با استفاده از موبایل به سایت بروند کاربرپسند کنید.  در حقیقت یکی از مهم ترین نکته هایی که هر تجارتی برای این که بتواند وب سایت موفقی داشته باشد باید انجام دهد این است که سعی کند تا وب سایتی داشته باشد که کاربرپسند باشد. کاربرپسند بودن یک وب سایت برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند می تواند موضوع بسیار مهمی باشد که باید حتما به آن توجه کنید در غیر این صورت ممکن است برای شما مشکلاتی زیادی ایجاد کند. این موضوع خیلی مهم است و باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا وب سایتتان را به شیوه ای طراحی کنید که افرادی که با استفاده از موبایل به اینترنت می روند هم بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند می توانید انتظار داشته باشید که بخش زیادی از مردمی که تنها با استفاده از گوشی های موبایلشان به اینترنت می روند نیز بتوانند از وب سایت تجارت شما استفاده کنند. به عنوان مثال، فرض کنید که شما می خواهید یک وب سایتی داشته باشید که برایتان خیلی مهم است که تعداد بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. در این حالت، بخش زیادی از افرادی که می خواهند به وب سایت شما سر بزنند افرادی هستند که این کار را با استفاده از موبایل انجام می دهند بنابراین در صورتی که شما بتوانید کاری کنید که این افراد راحت تر این کار را انجام دهند می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبینی که از تجارت شما استفاده می کنند خیلی خیلی بیشتر باشند.

برای این که درک بهتری از اهمیتی که انجام دادن این کار می تواند داشته باشد پیدا کنید باید به شما بگوییم که امروزه تعداد افرادی که برای این که به وب سایت ها بروند به جای اینترنت از موبایل استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است. این افزایش تا جایی ادامه پیدا کرده است که آمارهای مربوط به کاربران نشان می دهد تعداد افرادی که می خواهند با استفاده از گوشی های خودشان به اینترنت وصل شوند و در گوگل مطالبی را سرچ کنند نسبت به تعداد افرادی که این کار را با استفاده از ویندوز می کنند بیشتر شده است! نکته جالب تر این است که این تعداد از این بیشتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد و در آینده بیشتر هم می شود. ز این رو این موضوع بسیار اهمیت پیدا می کند که شما تمام تلاشتان را بکنید تا برای افرادی که امروزه و در آینده اکثریت استفاده کنندگان از سرویس های گوگل و موتورهای جستجوگر را تشکیل می دهند وب سایت درست کنید!

23. فراموش نکنید که "مخاطبین پادشاه هستند!"

شما نباید فراموش کنید که مخاطبین در حقیقت پادشاه هستند و بنابراین در صورتی که شما می خواهید کار بازاریابی را به خوبی انجام دهید باید به آن ها به اندازه ای باید و شاید توجه کنید. شما می خواهید برای آن ها محتوا تولید کنید بنابراین باید سعی کنید تا محتوایی را برای آن ها تولید کنید که به بهترین شکل ممکن مورد تاییدشان قرار بگیرد. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند که اگر شما سعی کنید این موضوع را درک کنید که آن ها پادشاه هستند بخش زیادی از مشکلاتتان که البته می تواند مشکلات بسیاری از تجارت ها هم باشد به درستی حل خواهد شد و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت در کار بیشتر می شود.

24. از محتوای تصویری استفاده کنید!

شما باید سعی کنید تا در کنار محتوای متنی که تولید می کنید از محتوای تصویری هم به خوبی استفاده کنید. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی داشته باشید. به عنوان مثال فرض کنید که شما می خواهید محتوایی را تولید کنید که مربوط به محصولاتی است که در یک تجارت تولید می کنید. در این حالت شما باید تلاشتان را بکنید برای این که به بهترین شکل ممکن این محصولات را ارایه کنید. از این رو در کنار متن هایی که در توصیف این محصولات می نویسید؛ می توانید از تصاویری نیز استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید تصاویری که مربوط به این محصولات می باشد را در کنار متونی که مربوط به این محصول است ارایه کنید. در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که محتوایی که در وب سایت تولید کرده اید با موفقیت بیشتری روبرو شود. مثلا فرض کنید که محصولی که تولید می کنید گوشی های موبایل است. در این صورت، اگر شما سعی کنید تا در کنار محتوایی که در وب سایت وجود دارد و به توصیف این گوشی های موبایل پرداخته است سعی کنید تا محتوای تصویری را هم تولید کنید (که شامل تصاویری از این گوشی های موبایل باشد) می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر و بیشتر شود. در این تصاویر شما می توانید گوشی های موبایل خودتان را بهتر تبلیغ کنید و می توانید بهتر از گذشته زوایا و خفایای آن ها را نشان دهید. همین موضوع می تواند باعث شود که تعداد مخاطبین شما نسبت به زمانی که تنها در وب سایتتان تعدادی نوشته وجود دارد افزایش پیدا کند. از این رو استفاده کردن از محتوای تصویری به شما کمک می کند تا شانستان را برای موفقیت در بازاریابی افزایش دهید.

25. استفاده از ویدیو را فراموش نکنید!

استفاده کردن از محتوای ویدیویی در کنار محتوای متنی و تصویری نکته بسیار مهم دیگری است که شما برای این که بتوانید به صورت موفق بازاریابی کنید باید حتما به آن توجه کنید. به عبارت دیگر در صورتی که شما بتوانید با استفاده از ویدیو به بازاریابی بپردازید می توانید احتمال این که محتوایی که برای بازاریابی قرار می دهید دارای تعداد بازدیدکنندگان بسیار بیشتری باشد را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است که امروزه استفاده کردن از محتوای ویدیویی یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه ها برای بازاریابی می باشد و افرادی که می خواهند کار بازاریابی را به خوبی انجام دهند باید سعی کنند تا حتما از این محتوا استفاده کنند. در حقیقت، امروزه اکثر مردم ترجیح می دهند تا محتوای ویدیویی ببینند تا این که به تصاویر و یا نوشته ها نگاه کنند. از این رو می توان این گونه نتیجه گیری کرد که شما برای این که محتوای ویدیویی ارایه کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا این بخش از کار در کنار بخش های دیگر برای کارهایی که در بازاریابی باید انجام دهید قرار بگیرد. استفاده کردن از محتوایی که به صورت ویدیویی در دسترس قرار می گیرد موضوعی است که نسبتا تازه می باشد و تا همین چند سال پیش به اندازه سال های اخیر مهم نبود. اما در این سال ها خیلی مهم است که شما بتوانید از محتوایی استفاده کنید که حالت ویدیویی دارد برای این که بتوانید توجه مخاطبین را به خودتان جلب نمایید. بنابراین درنگ نکنید و از همین حالا استفاده کردن از محتوای ویدیویی را آغاز کنید.

26. به هنگام استفاده کردن از ویدیوها از ویدیوهای بسیار باکیفیت استفاده کنید!

نکته مهم دیگری که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید تا به هنگامی که می خواهید از ویدیوها استفاده کنید حتما از ویدیوهایی استفاده کنید که دارای کیفیت بالایی می باشند. این موضوع بسیار اهمیت دارد به این دلیل که امروزه استفاده کردن از ویدیوهایی مناسب است که دارای کیفیت بالایی باشند. در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید. تحقیقات نشان داده است در صورتی که شما نتوانید از چنین ویدیوهایی استفاده کنید کارتان با مشکلات جدی برخورد می کند. کیفیت ویدیوهایی که شما می خواهید با استفاده از آن ها بازاریابی کنید اهمیت ویژه ای دارد. به عنوان مثال، فرض کنید که شما می خواهید یک محصول مخصوص را که تجارتتان تولید می کند با استفاده از بازاریابی ویدیویی بازاریابی کنید. در این صورت باید به این نکته توجه کنید که این محصول اگر می خواهد با استفاده از ویدیو بازاریابی شود باید ویدیوهایی وجود داشته باشند که به خوبی آن را نشان بدهند. در صورتی که این ویدیوها از کیفیت مناسب برخوردار نباشند ممکن است این موضوع منجر به کم شدن علاقه کاربران و مخاطبین به کار شود و حتی ممکن است بر روی برخی از آن ها که حتی می توانند ذاتا مشتریان و مخاطبین وفاداری برای شما باشند نیز تاثیرات منفی داشته باشد. از این رو سعی کنید تا جایی که می توانید به کیفیت ویدیوهایی که تولید شده است توجه کنید و آن ها را در بالاترین کیفیت ممکن در وب سایتتان (و یا در شبکه ای اجتماعی که می خواهید بازاریابی کنید) قرار دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که شما نباید ویدیوهایی با حجم بالا را در وب سایتتان و یا شبکه های اجتماعی قرار دهید و باید یک تعاملی را میان حجم ویدیوهای ارسالی و همچنین کیفیت این ویدیوها برقرار کنید تا بتوانید کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 444
:: بازدید سال : 1183
:: بازدید کلی : 5683